Hent MyMonii

Hjælp til appen

Vi gør løbende alt for at MyMonii skal være let at anvende for både børn og voksne.
Men det kan jo smutte. Så her har vi samlet svar på de vigtigste spørgsmål du kunne have til MyMonii.

Hvis ikke du finder svar på dine spørgsmål her på siden må du endelig skrive til os:
hello@mymonii.com

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Hjælp til MyMonii

Vi gør løbende alt for at MyMonii skal være let at anvende for både børn og voksne.
Men det kan jo smutte. Så her har vi samlet svar på de vigtigste spørgsmål du kunne have til MyMonii.

Hvis ikke du finder svar på dine spørgsmål her på siden må du endelig skrive til os:
hello@mymonii.com

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Det vigtigste du skal vide om MyMonii Premium:

Om MyMonii Premium

Hvordan fungerer MyMonii Kortet?
Hvorfor koster MyMonii Premium penge?
Kan barnet bare bruge løs?
Mit barn har mistet sit kort. Hvad gør jeg?
Virker MyMonii Premium med alle banker og typer af kort?
Kan jeg trække penge ud af MyMonii Premium tilbage til min bankkonto?
Hvor kan MyMonii Kortet bruges?
Hvor gammel skal mit barn være for at få MyMonii Premium?

Opsætning af familie og konto

Hvordan inviterer jeg min familie til MyMonii?
Hvordan sletter jeg min profil?
Jeg modtager ingen SMS ved invitation.
Hvordan inviterer jeg et barn uden et telefonnummer?
Hvordan tilføjer jeg telefonnummer til barn

Kom godt i gang med MyMonii Premium

Hvorfor skal jeg overføre penge til en forældersaldo?
Hvor finder jeg og mit barn PIN-koden til betalingskortet?
Hvad er den ugentlige forbrugsgrænse og hvordan sættes det?
MyMonii Kortet virker ikke. Hvad gør jeg?
Hvor er barnets lommepenge efter aktivering af kortet?
Hvad er Auto top-op og hvordan sættes det op?
Hvordan afmelder jeg Auto top-op?
Hvordan justerer jeg Auto top-op?
Flere forældre og Premium. Hvordan kan andre loade penge ind i MyMonii?
Jeg har fået nyt kreditkort - hvordan opdaterer jeg det i app’en?

Overførsler mellem forælder og barn

Hvordan hæver jeg penge fra mit barn?
Hvordan opretter jeg faste ugentlige eller månedlige lommepenge?
Hvordan overfører jeg penge til mit barn?

Opgaver / Huslige Pligter

Hvordan markerer man, når en opgave er løst?
Hvordan fortryder jeg en løst opgave?
Hvordan redigerer jeg i en eksisterende opgave?
Hvordan sletter jeg en fast opgave?
Hvordan fungerer Først til mølle opgaver?
Hvad er en opgave med Ubestemt tid?
Hvordan laver jeg en gentagne opgave?
Hvordan løser mit barn selv en opgave?

Bestilling af MyMonii Premium

Hvordan afbestiller jeg mit MyMonii Premium abonnement?
Hvornår modtager vi MyMonii kortet?
Hvorfor skal I have et billede af mit barns sygesikringsbevis?
Hvad koster det?
Hvordan bestiller jeg MyMonii Premium?
Hvordan aktiverer jeg MyMonii Kortet?

Generelle spørgsmål

Kan jeg kontakte jer på et telefonnummer?
Kan jeg betale med app’en? / Kan jeg bruge MyMonii Pay?
App'en opfører sig underligt, hvad gør jeg?
Virker MyMonii på alle telefoner og tablets?
Overførsler mellem forælder og barn
Hvordan hæver jeg penge fra mit barn?

Hvis du nu for eksempel har lagt ud for noget for dit barn, kan du hæve dette beløb fra barnets saldo igen inde i app'en. Hvis man er Premium, ryger det hævede beløb tilbage på ens forældersaldo. Hvis man ikke er Premium, så forsvinder de digitale penge blot fra barnets opsparing. Det er en god idé at skrive i beskrivelsen, hvorfor man trækker pengene så barnet får en forståelse af hvad det vil sige når penge både kommer og går 😊

Se med her, hvis du vil se hvordan man gør:

Hvordan opretter jeg faste ugentlige eller månedlige lommepenge?

Det er en god idé at sætte en fast lommepenge overførsel til, så dit barn kan lære hvad det vil sige at vente på den næste overførsel og lære at spare op til noget man ønsker sig.

Hvis du vil overføre et fast beløb en gang om ugen eller en gang om måneden, kan dette sættes op i MyMonii appen. Det eneste du skal gøre er at vælge "gentag", næste gang du opretter en overførsel, og vælge i hvilken frekvens du vil have opgaven gentaget.

Se hvordan du nemt sætter det op i denne korte video:

Hvordan overfører jeg penge til mit barn?

Når du vil overføre penge til barnet i MyMonii app'en, laver du bare en simpel overførsel fra forsiden i app'en. Vælg Indsæt eller Hæve, giv overførslen et navn, vælg beløbet, vælg til hvilket barn og til sidst tryk på knappen Opret opgave.

Kom i gang med MyMonii gratis

Det tager kun få minutter at samle familien