Hjælp til MyMonii appen

Kom godt i gang med digitale lommepenge

Burg for hjælp til MyMonii?

Sådan virker MyMonii appen

Hvordan opretter jeg en ny opgave?

- Få hjælp til at oprette en ny opgave som dit barn kan løse i MyMonii app’en. Få hjælp ved at se denne video.


Hvordan ændrer jeg en eksisterende opgave?

- Sneg der sig en stavefejl ind eller har en af Jeres opgaver ændret indhold, så kan du nemt redigere i teksten. Se hvordan du ændrer teksten i denne video.


Hvordan ændrer jeg beløb på en eksisterende opgave?

- Har du fået oprettet et forkert beløb til en opgave, eller skal beløbet blot ændres, så kan du få hjælp i denne video. Beløbs ændringen vil kun være gældende for fremadrettede opgaver.


Hvordan sletter jeg en fast opgave?

- Opgaver kan ændre sig over tid. Er du i tvivl om hvordan man sletter en allerede eksisterende opgave, så se denne video.


Hvordan oprettter jeg faste ugentlige/månedlige lommepenge?

- Vil du overføre et fast beløb f.eks lommepenge en gang om ugen eller hver 14. dag, kan dette sættes op i MyMonii app’en. Det eneste du skal gøre er at vælge "gentag", næste gang du opretter en opgave, og vælge i hvilken frekvens du vil have opgaven gentaget.

Se hvordan du nemt sætter det op i denne korte video.


Barn: Hvordan markerer jeg når en opgave er løst?

- Når en opgave bliver klaret, skal den markeres som løst for at pengene kommer i hus. Se i denne video hvordan du markerer en opgave som løst.

Hvordan overfører jeg penge til barnet?

- Når du vil overføre penge til barnet i MyMonii appen, laver du bare en simpel overførsel fra forsiden i appen. Vælg "indsæt/hæve" og indsæt det rigtige beløb.

Hvordan inviterer jeg min familie til MyMonii?

- Du kan med fordel invitere dine forældre/børn til din familie, når du opretter din egen bruger. Derudover kan du altid gøre det under indstillinger og menupunktet 'Familie'.

- Invitationen fungerer ved at du indtaster dit familiemedlems telefon nummer, hvorefter der sendes en SMS med et link til at hente MyMonii appen.

- Når du har sendt en invitation, vil telefonnummeret automatisk blive tilknyttet din familie og ligeså snart modtageren opretter sin profil, vil han eller hun automatisk blive tilknyttet jeres fælles MyMonii familie.

I tvivl? Se denne korte video nedenfor:

Virker MyMonii på alle telefoner og tablets?

Stort set! Så længe du har en Apple telefon med iOS 9.0+ eller en Android telefon 5.0+.

App'en opfører sig underligt, hvad gør jeg?

- Langt de fleste problemer vil du kunne løse, blot ved at sikre at din telefon (og dine familiemedlemmers) er opdateret med den nyeste version af MyMonii app'en og ligeledes iOS eller Android. Alternativt kan du genstarte app'en, og se om det har afhjulpet dit problem.

- Du er desuden altid meget velkommen til at skrive til os på hello@mymonii.com for at få hjælp, uanset hvad problemet er.

Hvordan annulerer jeg en opgave, der er markeret som udført?

- Er opgaven markeret som udført uden at være rigtig løst? Se hvordan du ændrer det i videoen herunder:


Mit barn har brugt penge. Hvordan trækker jeg dem fra kontoen?

- Når dit barn har brugt af deres lommepenge, kan du nemt trække beløbet fra deres samlede opsparing i appen. Når du trækker pengene tilbage, er en god ide altid at skrive, hvad pengene er brugt på, så barnet kan lære af at se hvad der sker, når man bruger sine penge. Se hvordan du trækker penge fra i videoen herunder:

MyMonii premium

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare,

About us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare,

Kom i gang med MyMonii gratis

Det tager få minutter at samle familien